FriBU

FriBU er frikirkens barne- og ungdomsorganisasjon, og har fokus på alle fasene mellom 0 og 26 år. Målet er å bygge åpne fellesskap der barn og unge blir sett, møter Jesus og utrustes til å leve som Hans etterfølgere. Gjennom 250 lokallag drømmer FriBU om å se levende hverdagstro til barn, unge og studenter. FriBU er en ressurs til frikirkene i Norge og ønsker å utruste menighetene til å elske, tjene og lede mennesker til Jesus. Som FriBU intern har du mulighet til å være med i en spennende organisasjon. I løpet av året arrangerer FriBU læringsnettverk for menigheter, ungdomsleder kurs, tweens leirer o.l.

I FriBU er det mange muligheter for å bidra med dine gaver. Du får være med på teamturer til mange frikirker og være en del av et spennende nasjonalt team. Du får lære av ledere som brenner for barn og unge. Har du hjerte for barn, ungdom eller unge voksne? FriBU ønsker å investere i deg og gi deg mulighet til å vokse som leder.

Fordeler som intern i FriBU:

- Dekker semesteravgift og admin. gebyr

- Dekker reiser i regi av FriBU

Fordeler med alle internship:

- Mulig å få godskrevet 30 studiepoeng ved Høyskolen for ledelse og teologi

- Dypdykk i bibelen, du får undervisning i alle bøkene gjennom bibelskoleåret

- Muligheter for flere teamturer

- Personlig mentor

FriBU har begrenset antall plasser

Har du flere spørsmål?

Søk nå